Saturday 18 June 2011

sasha


Nama aku Ifwan seorang eksekutif muda yang aktif dengan pelbagai aktiviti luar. Teman-teman memanggil namaku If, nama ringkas itu alasan mereka. Antara aktiviti aku dan teman-teman ialah berjalan-jalan dan konvoi berkereta semasa hujung minggu atau cuti. Penglibatan aku dengan aktiviti begitu memperkenalkan aku dengan ramai kawan-kawan baru antaranya yang selalu sama-sama berkonvoi ialah Ward, Bee, Iji, dan beberapa kawan perempuan seprti White, Posh dan beberapa orang lagi.

Setiap hujung minggu kita akan berkonvoi ke mana sahaja yang difikirkan menarik termasuk ke Genting Highland, Cameron Highlang, Utara, Selatan, Pantai Timur dan banyak lagi tempat. Sehingga suatu hari temanku yang bernama Ward bertemu dengan aweknya di pantai timur dan beberapa bulan kemudian mereka bernikah. Setelah bernikah Ward tetap aktif seperti biasa dan sentiasa mengikut aktiviti yang dianjurkan oleh teman-teman yang lain. Dia membawa sekali isterinya, Sasha dalam setiap aktiviti yang dianjurkan. Lama kelamaan Sasha dah terbiasa dengan cara kami begitu juga dengan aktiviti yang dianjurkan. Pergaulan aku dengan Sasha pun semakin akrab seprti juga dengan teman-teman yang lain bergurau dan gelak bersama-sama.

Kebetulan pula rumah Ward dan Sasha tidak jauh dari rumah sewaan aku cuma selang 3 buah rumah sahaja, maka sekiranya ada masa terluang dan merasa bosan duduk di rumah keseorangan terutamanya hujung minggu yang tiada aktiviti berkonvoi atau aktiviti luar aku akan bertandang dan melepak di rumah Ward dan Sasha. Kadang kala kami makan bersama mereka di rumah Ward. Itulah rutin harian dan hujung minggu sekiranya tiada aktiviti luar. Hubungan aku dan Ward suami isteri semakin rapat, semakin mesra dan kini kami menjadi kawan baik yang akrab.

Usia perkahwinan ward dan Sasha menjangkau 3 bulan dan hubungan mereka juga amat mesra namun tiada tanda-tanda yang Sasha berbadan dua. Suatu petang ketika melepak kat rumah Ward aku tertanya soalan cepumas itu pada Warddan Sasha sambil minum petang.

“Eh Ward… ni awek engkau ni belum ada khabar gembira lagi ke untuk aku?” soal aku mesra.

“Maksud kau…?” balas Ward. Sasha Cuma tersenyum dan faham akan soalan aku.

“Ala… bila lagi aku nak jadi pakcik… tu tu..” mulut aku muncung mengarah pada Sasha.

“Aaaa itu…. belum rezeki aku lagi ler nampaknya If…”jawab Ward sambil gelak.

“Alaaa abang yang tak nak baby dulu.” Sampuk sasha sambil mencubit paha suaminya, Ward.

Begitulah kemesraan kami hari demi hari sehingga suatu petang aku berkunjung ke rumah Ward untuk berborak dan lepak-lepak dengan dengan mereka berdua. Tidak seperti biasa, sebelum ke rumah mereka aku menelefon Ward atau Sasha terlebih dahulu untuk memaklumkan yang aku akan datang ke rumah mereka. Tetapi petang itu entah aku terus berjalan ke rumah mereka tanpa memberitahu terlebih dahulu akan kedatanganku. Sampai depan pintu pagar rumah aku terus masuk ke halaman rumah lantaran pintu pagar tidak berkunci dan begitulah kebiasaannya.

Aku terus menuju kearah pintu rumah terus mengetuk pintu beberapa kali lantas terus membuka pintu rumah Ward seperti biasa yang aku buat setiap kali berkunjung ke rumah Ward dan Sasha. Bila pintu aku buka Sasha berjalan ke arah pintu mungkin untuk membuka pintu. Yang mengejutkan aku ialah keadaan Sasha seakan tidak terurus dan semacam baru selesai bergomol dengan rambut yang kusut masai dan cuma mengenakan baju t labuh paras peha tanpa mengenakan seluar panjang atau short. Aku Cuma tergamam seketika melihat keadaan Sasha dalam keadaan begitu. Matanya kemerah-merah dan semacam selepas menangis.

Sasha terus berlalri lantas memeluk aku tanpa aku tahu apa sebab dan puncanya. Aku terus berdiri kaku dan lidahku kelu untuk berkata-kata. Terasa buah dada Sasha yang agak besar kenyal melekat kat dada aku bila dia memeluk aku.

Sasha memang seorang wanita yang cantik meskipun tidak sehebat atau secantik ratu Malaysia namun sekali pandang boleh tergoda dan mencair iman kita dengan raut mukanya yang manis, buah dadanya yang agak besar padan dengan ketinggiannya dan saiz badanya. Begitu juga punggungnya yang agak besar dan sedikit tonggek yang mampu menjadikan ianya perhatian biji mata kita. Secara keseluruhannya Sasha wanita yang berusia 25 tahun itu mampu mencairkan iman kita. Secara jujurnya setiap kali ketika aku bertandang ke rumah mereka aku sentiasa mencuri pandang pada tetek dan punggung Sasha tanpa pengetahuan Ward dan Sasha. Tapi hari ini segalanya sudah terhidang didepan mata Cuma berani atau tidak aku bertindak shaja lagi.

Setelah lebih 2 minit Sasha masih memeluk aku aku mula menurunkan tanganku terus mengusap dan membelai belakang Sasha untuk menenangkan Sasha. Namun dalam pada itu naluri seorang lelaki mula tercabar bila berpeluk dengan seorang wanita dalam keadaan yang mampu membangkitkan ghairah nafsu. Aku terus mengusap belakang Sasha dan Sasha masih lagi memelukku dengan kuat.

“Sasha… kenapa ni…?” soal aku yang masih memeluk Sasha.

“Ward… If…. Ward teruk…!!” bals Sasha lagi.

“Apasal…? Ward pukul awak?” soal aku lagi.

Sasha terdiam dan dalam masa yang sama akku meleraikan pelukan Sasha dan membawa Sasha duduk di sofa. Aku juga takut sebenarnya nanti kalau Ward Nampak aku memeluk isteri dia mati aku kena hempuk oleh Ward.

Sasha menceritakan satu persatu kisah hidup dia dengan Ward pada aku. Rupanya Ward telah keluar dari rumah beberapa minit sebelum aku sampai lantaran marah pada Sasha kerana Sasha nak anak dan teringin nak mengandungkan anak mereka tetapi rupanya Ward tidak mempu memberikan apa yang diinginkan oleh Sasha. Menurut Sasha setiap kali mereka bersama batang kon*k Ward nampak tegang dan keras tetapi untuk seminit dua sahaja dan bila nak masuk ke dalam lubang cip*p Sasha batang kon*k Ward terkulai layu. Menurut Sasha begitulah setiap kali mereka ingin bersetubuh. Maknanya ini dah masuk empat bulan sasha mengharapkan batang Ward namun hampa. Ini bermakna Sasha masih dara lagi telahanku.
“Habis Sasha ni masih tidak…… maksud aku Ward tak buat lagi benda dengan awak?” soal aku dengan berani.

Sasha menganggukkan kepala dengan lemah. “Aku dara lagi If, setiap kali kepala kon*k ward nak masuk ke dalam lubang cip*p aku mesti terus lebik, tak sempat masukpun.” Sahut sasha denga berani tanpa segan dan silu.

Mendengar itu kepala aku mulai penuh dengan setan-setan yang membisikan berbagai strategi agar aku kerjakan sahaja isteri temanku itu. Akhirnya aku mulai kalah dek bisikan setan setan yang menegerumuni aku.

“Habis Ward pergi mana?” soal aku ingin nak tahu kalau-kalau aku boleh memasang pukat untuk menikmati ikan segar hari ini.

“Entahlah dia kata dia nak keluar nanti mungkin malam akan balik… itu yang dia kata tadi masa marah dan terus cabut.” Kata Sasha.

“Sasha… sabar ok…” kataku sambil memegang tangan Sasha dan membelainya.

Dalam pada itu nafsu aku mulai membuat melihat tetek Sasha dan mata aku terus mencari anak mata Sasha sambil itu muka aku semakin mendekati muka Sasha. Keadaan kami semakin rapat, kini aku dan Sasha semkain rapat dantangan aku terus meramas jari Sasha. Sasha memberiu respon yang baik pada setiap tindakan aku. Apakah kerana Sasha sudah terlalu lama menahan gelora nafsunya maka sekarang ini dah tak terkawal lagi. Kesempatan itu aku tidak sia-siakan sepantas kilat mulut aku terus bercantum dengan mulut Sasha dan kami bercium dengan penuh nafsu berahi. Tangan aku yang tadinya Cuma meramas jeri jemari Sasha kini semakin galak dan mulai merayap ke seluruh tubuh Sasha.
Ward sudah tidak ada dalam kepala aku, yang aku inginkan sekarang ialah tubuh, tetek, punggung dan cip*p Sasha. Sasha membiarkan sahaja perlakuan aku sambil mendesah berahi dengan suara yang semakin kuat.

“Mmmmmmm…. Aaahhhhhhh If mmmm sedap….” Itulah yang keluar dari mulut Sasha ketiak tangan aku terus menjamah dan meramas setiap inci tubuh Sasha dari luar baju kini sudah bermain dalam baju Sasha. Begitu mudah tangan aku mencapai dua tetak idaman aku lantaran Sasha tidak memakai coli.

Aktiviti kami terus rancak dan Sasha tanpa segan dan silu menarik aku ke dalam bilik tidurnya sambil dia membuka bajunya sendiri. Begitu juga aku mulai menanggalkan pakaian aku satu persatu dengan dibantu oleh Sasha yang sakarang ini dalam cengkaman nafsu berahi.

Sampai dalam bilik setelah mengunci pintu bilik tidur sasha terus berbaring daan mengangkang kedua kakinya meminta aku menyetubuhinya.

“If please cepat aku dah tak tahan dah… please If.. do it for me!” rayu Sasha.

Tanpa membuang masa aku terus menghampiri Sasha dan menimpa sasha dari atas sambil tanganku sebelah terus mencapai cip*p sasha yang dahpenuh dengan air berahinya. Aku kuis-kusikan cip*p Sasha dan respon dari tindakan itu Sasha mengeliat bagai cacing kepanasan. Sasha pula terus mengurut-urut batang konekku yang dah keras bagaikan torpedo tergenggam penuh dalam genggamannya. Aku memusingkan tubuhku untuk cuba menjilat cip*p Sasha. Sasha seakan-akan faham terus mengarahkan cipapnya ke muka aku. Sambil Sasha mengocok-ngocok batang kon*k aku, lidah aku terus menjilat dengan rakus cip*p Sasha yang sudah basah lecun. Suara Sasha bagai tak yterkawal lagi dengan dengussan dan rengekan penuh berahi sambil sesekali meraung kesedapan.

“If masukkan sekarang please…. Aku dah tak tahan dah aaahhhhh If…” rayu Sasha minta di masukkan batang konekku ke dalam lubang cipapnya hyang kegersangan itu.
Aku sendiri sudah hilang sabar maka aku membetulkan posisi kami bawah punggung Sasha aku lapikkan bantal agar cip*p Sasha lebih menonjol serta memudahkan batang kon*k aku merasmikan cip*p dara Sasha.

Seperti diarahkan sahaja Sasha memegang dan membawa konekku terus kearah lubang cipapnya yang telah bersedia dari tadi. Bila saja kepala kon*k aku mencecah permukaan lubang cip*p Sasha aku mulai menekan dengan perlahan-lahan ke dalam lubang cipapnya yang terasa hangatnya meskipun baru kepala kon*k nak masuk. Mata sasha dah terpejam menanti tindakkan seterusnya dari aku.

Aku terus tekan dengan perlahan-lahan sehingga kepala konekku masuk sepenuhnya dan aku atrik keluar lagi sedikit. Untuk tidak menyakitkan Sasha aku main sorong tarik setakat kepala kon*k aku dahulu sebelum aku habiskan dara Sasha. Selepas itu aku tekan lagi sedikit demi sedikit masuk, ketika itu Sasha seakan mengeluyh sedikit seoalh-olajh menahan perit. Aku tekan lagi dan terasa amat sempit bila semakin dalam, ini bermakna Sasha sahmasih lagi dara. Aku tekan lagi masuk dengan perahan.

“Aaahhhhh… perlahan sikit If…. Perit… uuummmmmmm…” pinta Sasha.

“Ok sorry … I make really slow for you…” kataku lagi. Sambil itu aku terus menekan denga perlahan masuk dan tarik keluar setakat yang itu sahaja dulu dan bila Sasha dah kelihatan sedikit selesa dan ok aku tambahkan lagi kedalaman cip*p Sasha aku teroka. Terasa memang sempit sangat lubang cip*p Sasha. Dengan perlahan-lahan aku tekan dan tarik sehinggalah keseluruhan batang aku habis ditelah cip*p Sasha. Sesudah itu aku mulakan dengan agak perlahan agar tidak menyakitkan Sasha. Kesempitan lubang cip*p Sasha terus aku sula dengan batang kon*k aku. Dari pergerakkan perlahan rentak aku kian cepat dan desah suara perit Sasha kini bertukar dengusan dan renggekan penuh berahi. Seketika kemudian Sasha mengejang dan terus memeluk erat tubuh aku yang masih menindih tubuhnya. Hampir seminit Sasha mengejang dan memeluk erat tubuh aku sambil menjerit agak kuat melepaskan kenikmatan berahi durjananya, aku terus kaku dipeluk kuat oleh Sasha. Sasha sudah tiba di klimak persetubuhan kami sedangkan aku masih memerlukan sedikit masa lagi untuk aku memuntahkan lahar maniku ke dalam rongga persenyawaan Sasha.

Seketika kemudian Sasha mengendurkan pelukannya dan terus terkulai layu, aku mula memainkan peranan aku smeula dengan memacu sebaik mungkin cip*p Sasha. Gerakankan yang perlahan kini semakin laju dan Sashapun nampaknya mulai terangsang semula dan mulai mengikut rentak tunjahan batang konekku ke dalam cipapnya. Semakin laju gerakkan keluar masuk batang konekku ke dalam alur cip*p nikmat Sasha semakin kedengaran kuat keluh kesah Sasha yang kini meronta-ronta kenikmatan. Tindakbalas dari sasha menjadikan aku semakin berahi dan semakin cepat gerakkan aku memompa cip*p sasha. Seketika kemudian Sasha seakan akan menjerit halus sekali lagi menyatakan yang dia akan samapai kepuncak kenikmatan nafsu syahwatnya.

“Aaahhhhh If aku dah…. Nak aaaaaa” jerit Sasha.

“Tuunggguuu… ttuuunnnggguuu aku kejap lagi…” pinta kau pada Sasha agar kami sama-sama sampai dan terdampar di tepi pantai nafsu berahi kami.

“Aaaahhhhh dahhhhhhhhh…!!!!!” teriak Sasha dengan kuat penuh bernafsu sekali lagi puas mencapai klimak yang kedua.

Seraya itu juga aku juga terpancut dan tanpa membuang masa aku henjut sepantas-pantasnya dan dengan sekali tekanan yang kuat aku hentak batang kon*k aku ke dalam cip*p Sasha dengan semburan benih sperma aku yang banyak menghambur ke dalam rongga cip*p Sasha dan mungkin terus mengalir dan mencari benih Sasha untuk disenyawakan. Air mani aku pancut sehingga 3 kali dan terasa banyaknya aku pancutkan ke dalam cip*p Sasha. Dan aku pasti Sasha akan mengandungkan benih aku dengan pancuran air mani kau tadi.

“Aaaaahhhhh sedap sungguh cip*p awak Sasha…” kataku pada Sasha dengan keadaan yang mulai lesu.

“If batang awak besar dan sedap sangat…. Terima kasih….” Kata Sasha dengan gembira tanpa ada rasa kesal atas apa yang terjadi.

“Mmmmm thanks… kalau sasha nak lagi bagitau saja… If anytime….” Tambah aku memancing Sasha.

Kamipun berbaring sambil berborak tentang macam-macam namun semuanya menjurus kapada sek. Hilang rasa lesu dan tanpa yang Sasha isteri teman sendiri kami mula bergomol semula sehinggalah Sasha bersuara meminta kami bersetubuh lagi.

“If….aku nak lagi If punya boleh kan?” pinta Sasha.

“For you anytime…” sahut aku lantas memeluk sasha semula dan terus menghalakan batang konekku yang sudah sedia keras kea rah cip*p Sasha. Aku menyetubuhi sasha dengancara konvensional lagi, aku mengerjakan cip*p Sasha dari atas, namun aku berubah fikiran agar kami beralih posisi dan menyuruh Sasha cara doggy pulak. Seperti diarahkan Sasha mengambil kedudukan doggy dan aku mengerjakan cip*p Sasha dengan posisi yang aku minat iaitu doggy style. Hampir 30 minit kami bertarung dan untuk kali kedua Sasha dua kali klimak dan aku juga untuk kali kedua serentak klimak dengan Sasha ketika Sasha klimak kali kedua. Sekali lagi aku tanamkan benih mani aku dalam ruang rahim Sasha meskipun kali ini tidak sebanyak pertama kali tadi. Namun kegembiraan Sasha terpancar jelas dimukanya. Setelah selesai bersetubuh untuk kali kedua kami berehat untuk menghilang kelesuan masing-masing sambil tangan aku bermain pada cip*p Sasha yang basah dengan air berahi dan campuran air mani kami. Sasha pula terus membelai kon*k aku yang tegang semula.

“Aiiikkk keras lagi….?” Soal Sasha.

“Nak lagi ke ni…?” tokok Sasha lagi.

“Aaaa dah lah Sasha… aku dah letih sangat ni.. esok lusa je lah kita main lagi.” Sahut aku lesu.

Selapas itu kami membersihkan diri masing-masing dan kami mengenakan pakai semula seperti tiada apa yan pernah berlaku antara kami. Aku terus minta diri untuk balik ke rumah, sebelum balik kami berkucupan bak suami isteri yang sentiada hangat. Petang itu aku balik ke rumah hamper jam 7.30 malam. Maknanya lebih 4 jam kami melakukan kerja durjana yang indah dan nikmat itu tadi. Menurut Sasha, suaminya ward balik ke rumah jam 10 malam, malam itu. Dan malam itu juga Sasha memaksa Ward menyetubuhinya untuk menutup segala apa yang kami lakukan siang hari tadi. Dengan alasan yang Sasha sudah tidak tahan menanggung gelora nafsu, Ward pun menmyetubuhi sasha malam itu seperti biasa namun keadaan Sasha pula kaku. Batang kon*k suaminya itu rasanya tidak terasa apa-apa dalam cip*p Sasha lantaran agak lembik. Namun Sasha berusaha juga agar suaminya dapat mengeluarkan air mani. Berbagai cara diusahakan oleh Sasha seperti melocok, menjilat dan menghisap dan seterusnya menyumbatkan kon*k suaminya ke dalam lubang cipapnya yang sudah diratah olah aku. Dengan pelbagai cara akhirnya Ward menyatakan yang dia dah nak sampai seperti biasa dengan koneknya yang agak keras sedikit dan dengan secara paksa Sasha cuba memaksa kon*k sedikit keras itu ke dalam cipapnya namun setakat kepala saja yang masuk. Dalam fikiran Sasha itu sudah memadai untuk menutup zinanya dengan aku siang tadi.

Seperti biasa hari-hari seterusnya aku tetap bertandang ke rumah Wrad dan Sasha dan seperti biasa juga seketika tiada Ward di rumah Sasha menjadi ratahanku dan kon*k aku puas memancutkan benih maniku ke dalam cip*p dan rahim Sasha. Sehingga suatu petang kira-kira sudah lebih sebulan kami berzina dengan penuh nikmat, Ward memberitahu aku yang Sasha telah mengandung. Dengan wajah penuh gembira dan ceria Ward terus bercerita namun dalam kepala aku terus mengira dan mengikut telahan ku betullah yang anak itu ialah dari benih aku dan tambahan lagi menurut Sasha kon*k Ward lembik dan mampu untuk membuntingkannya. Itu aku percaya lantaran aku yang memecahkan dara Sasha.

Kegiatan kami juga tidak pernah berhenti setiap kali Ward taiad di rumah pasti aku yang mneikmatiu dan meratah tubuh isterinya, Sasha tanpa diketahuinya. Dari hari ke hari perut Sasha semakin membesar, nafsu sek Sasha juga semakin liar dan kuat semanjak kandungannya semakin membesar. Kini masuk bula yang keempat, perut Sasha Nampak besar sedikit dan aku sendiri pula semakin bernafsu melihat Sasha mengandung dan nafsu sek aku pula semakin liar dan sentiasa nak bersetubuh dengan Sasha yang tengah mengandung. Jelas selera aku kini pada wanita mengandung lantaranbila melihat wanita lain yang mengandung pun aku mudah terangsang dan membatyangkan yang aku menyetubuhi mereka. Maka sesudah itu Sashalah tempat aku melepaskan geram nafsu berahi aku, begitu juga Sasha yang sentiasa sedia memenuhi selera nafsu aku. Selain di rumah Sasha kini rumah sewaanku juga menjadi lokasi strategic untuk kami berzina. Sasha akan ke rumahku jika suaminya keluar berkerja dan aku akan balik kerumah sekejap sekadar untuk menikmati lubang cip*p Sasha.

Suatu pagi yang indah ketika aku sudah berada di pejabat Sasha menelefon aku menyuuruh aku balik ke rumahku, katanya dia sudah tidak tahan lagi, dia nakkan kon*k aku juga. Tanpa membuang masa aku terus memcut balik ke rumah dan setibanya dirumah Sasha sudah menunggu dengan keadaan telanjang dalam rumah aku. Untuk memudahkan operasi kami memang Sasha aku berikan kunci pendua rumah aku.

Sesampai saja di rumah selepas mengunci pintu rumah aku terus menerpa Sasha.

“Sayang… aku dah tak tahan dah ni… cepatlah…” rayu Sasha sambil memeluk dan terus mencium aku.

Melihat keadaan Sasha yang telanjang bulat, kon*k aku yang keras sejak Sasha menelefon aku terus menanggalkan segera pakaian kerja aku seraya memeluk Sasha dengan penuh berahi dan bernafsu. Tanpa menunggu arahan aku terus membongkakkan Sasha di ruang tamu rumahku sambil berdiri aku halakan konekku dengan rakus danm kamipun bersatu dalam permainan nafsu yang tidakbnerkesudahan itu. Tidak puas dengan cara berdiri dan membongkok aku pula berbaring dan Sasha pula mengerjakan aku dari atas mengadap aku. Dengan posisi itu segala keindahan tubuh Sasha dapat akju perhatikan, perutnya yang mulai memboyot dan teteknya yang lebih besar dari biasa terhayaun-hayun. Pemandangan yang begitu indah buat aku, sambil itu aku terus member respon dari bawah ketiak kedua-dua jaritanganku bermain dengan kandungannya dan teteknya yang besar.
Dapat aku perhataaikan yang cipapnya juga terjaga rapi seperti permintaan aku yang aku tidak suka pada cip*p yang berbulu. Lantaran itu cip*p Sasha sentiasa bercukur rapi, itu juga untuk memudahkan aku menjilat cipapnya. Sudah hamper 20 minit kami bertarung dan tanda-tanda kami akan klimak belum lagi terasa, lantas aku menghentiukan gerakkan dan menahan Sasha dari terus menghentam aku dari atas.

“Sayang… kalau I minta sesuatu boleh tak…?” soal aku pada Sasha.

Memang selama ini permintaan aku sekiranya melibatkan bab cip*p, tetek dan seluruh tubuh Sasha tidak pernah ditolak malah mendapat respon yang cukup baik tetapi kali ini aku masih tidak berani memberi jawapan pasti. Semuanya masih 50 – 50, sebenarnya aku ingin merasa lubang dubur Sasha, bagaimanakah rasanya bila batang konekku yang besar ini menjelajah lubang duburnya.

“Apa dia…. Sayang you ni buat I terkejut je… you nak apa…?” soal Sasha balik tanpa bergerak tetapi batang konekku masih tertanam dalam lubang cipapnya.

“I nak yang satu lagi tu boleh tak…?” soal aku pada Sasha.

“Apa dia….?” Soal Sasha ingin nak tahu.

“I nak lubang belakang you lah sayang… I nak try macam mana rasanya seperti yang kita tengok dalam ineternet selalu.” Rayu aku pada Sasha.

“Nanti sakit lah sayang…” rengek manja Sasha sambil mula mengoyangkan punggungnya naik turun semula. Kenikmatan mula terasa semula sesekali Sasha mmegemut cipapnya.
“Pasal… I punya dah tak fit lagi ke..?” soal Sasha balik sambil menikmati persetubuhan kami.

“Tak…. Sayang punya sedap dan fit lagi… tambah time u pregnant macam ni, I rasa gian sangat kat you. You tau tak semakin besatr perut you semakin berahi dan bernafsu I tengok you sayng. Kalau nak ikutkan hati I everytime tak kira siang malam I nakkan cip*p you saja. You really make me crazy sayang… “ tokokku panjang lebar untuk memancing Sasha.

“Habis ni kenapa nak kan lubang tu pulak..?” rengeknya lagi sambil terus memantat cipapnya pada kon*k aku yang masih lagi berbaring.

“Sayang saja je, I nak rasa je… macam yang kita tengok hari tu….bolehkan?” rayu aku lagi.

“Mmmm nanti sakit I punya…?” sahut Sasha lagi.

Tanpa membuang masa aku tarik lepas kon*k aku yang masih keras bak batu dari lubang cip*p Sasha dan aku tahan Sasha dari melakukan gerakkan. Tanpa mendapat persetujuan dari Sasha aku halakan kon*k aku kearah lubang dubur Sasha dan aku arahkan Sasha agar menekankan perlahan lahan lubang duburnya pada kon*k aku.

Untuk membantu melicinkan perjalanan baru kon*k aku aku sapukan aitr liur aku pada kepala dan batang kon*k aku. Seperti yang dijangkankan memang payah dan susah nak masuk lantaran lubang dubur Sasha amat sempat dan belum pernah diteroka oleh benda asing pun kecuali najisnya.

Dengan muka yang agak perit kami berusaha dan akhirnya dengan payahnya kepala komek aku Berjaya menyelinap masuk. Apa yang dijangkakan juga memang betul, kepitab yang kuat dan ketat dubur Sasha member kenikmatan yang berganda pada aku. Nikmat yang tiada taranya untuk lubang yang sesempit itu. Namun dalam kenikmatan aku keperitan pula pada Sasha, mana tidaknya lubang yang sempit dipadatkan dengan batang yang besar. Pergerakan mula agak perlahan lantaran terlalu sempit namun untuk mebantu kelicinan aku sentiasa menyapu aiur liurku pada batang kon*k aku.

Akhirnya dengan kepayah dan keperitan Sasha serta kenikmatan aku kami berjaya akhirnya, batang aku masuk sepenuhnya dalam dubur Sasha. Percubaan pertama yang menyakitkan kata Sasha. Memang terlalu perlahan pergerakkan kami Kami mengambil masa yang agak lama lebih kurang 15 minit untuk menyesuaikan keadaan lubang yang sempit dengan batang aku yang besar. Selepas itu pergerakan agak lancer sehingga aku mencabut keseluruhan batang aku dari dubur Sasha.

“Sayang kenapa cabut… I daah rasa sedap you cabut pulak…” rengek Sasha lagi.

“Sabar lah sayang… ini milik you sayang dan yang you punya milik I so everything is us sayang…” tokok aku lagi.

Bila aku cabut kon*k dari lubang dubur Sasha aku padatkan terus ke dalam lubang cipapnya dan aku henjut sepuasnya cip*p sasha sbelum aku beralih posisi cara doggy. Dengan posisi doggy aku hayun sepuas mungkin cip*p Sasha dan kemudian beralih kelubang duburnya yang sedia menanti. Hamper 45 minit kami bertarung darti lubang cip*p ke lubang dubur dan begitulah sebaliknya.

“Sayang nak I pancut kat mana ni?” Tanya aku.

“Sayang pancut kan dalam cip*p setengah dan dalam yang belakang setengah boleh tak?” soal Sasha balik.

“Mana boleh sayang.. sekali pancut je… I pancut kat dalam belakang ya?” beritahu aku.

Sasha menganggukkan kepala dan aku henjut semakin cepat lubang dubur Sasha sehinga kami serentak berteriak kenikmatan.

“Aaaaahhhh sayang I dah sampai..!!!!” teriak Sasha.

“Aaaaaa aku dah…….”teriak aku juga. Serentak dengan itu satu semburan air mani pekat aku lepaskan dalam dubur Sasha.
“Sedapnya sayang….”kata Sasha.

“Kan I dah kata… mseti sedap…” sahut lagi lagi.

Setelah selesai kami bergerak masuk kedalam bilik tidur aku. Kami berasmara dan bergomol lagi dan sekali lagi episode indah nafsu berahi kami dimulakan. Pagi itu sekali lagi aku hayun cip*p Sasha sepuas-puasnya. Nafsu aku sentiasa membara pada Sasha yang tengah mengandung sekarang ini. Pusingan kedua kami bertahan cuma 20 minit dan aku semburkan sekali lagi mani aku kedalam cip*p Sasha yang dah berpemnghuni. Setelah bersetubuh dua kali pagi itu dan cukup puas aku kembali semula ke pejabat dan Sasha balik kerumah mereka. Perhubungan haram kami berterusan dalam usia kandungan Sasha menjangkau 6 bulan. Rutin yang sama dantempat yang sama iaitu di rumah Sasha, di rmah aku dan kadang kala di hotel mkengikut kesesuaian keadaan. Kini dalam fikiran aku ialah mengerjakan cip*p Sasha sehingga aku puas sepuas-puasnya dan selagi ada terdaya dan sasha sendiri mampu. Rupanya Sasha sendiri juga memang wanita yang kuat nafsu sek. Memang kena buku bertemu ruas.

Hari yang amat meletihkan, banyak kerja yang perlu dibereskan dan mesyuarat pula pagi dan petang perlu dihadiri. Itu yang membuat aku rasa sangat letih dan rasa macam tak larat lagi nak buat kerja. Yang aku inginkansekarang ialah tilam, bantal, rehat dan tidur sepuasnya. Bila jarum jam menunjukkan jam 5.30 petang aku capai beg terus keluar dari bilik pejabat dan menguncinya.

‘Haa… John I balik dululah… rasa letih sangat lah hari ni…’ beritahuku pada John.

‘Ok boss… jawab John ringkas.

Aku bergerak ke lif dan turun ke tingkat G dan terus menuju ke tempat letak kereta. Masuk saja kereta aku terus memecut balik ke rumah tanpa memikirkan apa-apa kecuali nak rehat dan tidur. Sesampai di rumah setelah menutup pintu aku terus ke bilik tidur dan membuka semua pakaian kerja dan Cuma tinggal seluar dalam sahaja, terus aku merebahkan badan atas tilam empukku.

Tanpa aku sedari rupanya pagar tak berkunci begitu juga dengan kereta dan rumah semuanya tidak berkunci. Aku tidak sedar semua itu yang aku tahu aku nak rehat dan tidur sepuas-puasnya.

Rebah saja atas tilam aku tarik selimut untuk menutup sedikit bahagian konekku yang masih terbungkus dengan seluar dalam dengan selimut. Aku terus melayan letih badan dan mengantuk mataku. Tanpa perlu memujuk mata supaya segera terlelap mata aku secara automatic terpejam dan terus saja tertidur.

Selang beberapa minit aku rasa aku seakan-akan tersedar dari tidur, aku sendiri tidak pasti. Apakah aku mengigau, bermimpi atau terjaga dari lenaku. Dalam aku cuba membuka kelopak mata aku terlihat dari ekor mataku bebayang seorang wanita menuju menghampiriku lantas duduk disebelah aku di pinggir katil. Keadaan aku masih lagi sedar dalam tidak sedar, keadaan yang mana aku seolah-olah bermimpi, ini mungkin penangan aku terlalu letih tadi.

Aku terus melayan bebayang wanita yang duduk disebalh aku, antara jelas dan tidak pandangan mata aku agak kabur menjadikan aku tidak pasti siapakah wanita itu. Aqku cuba memegang tangan wanita itu dan terus disambut serta digenggam erat oleh wanita itu.

Wanita itu seolah-olah bercakap dengan aku namun aku tidak pasti biji butir percakapannya, cuma aku melihat gerak bibir wanita itu dalam kabur kesamaran penglihatan aku. Aku mengelus-elus jari tangan wanita itu, wanita itu member respon yang cukup baik sambil membalas ramasan jari aku. Aku rasa batang kon*k aku mulai menolak seluar dalam dan selimut yang menutup sedikit bahagian selangkang aku. Aku mulai dijemput rasa berahi pada wanita itu, timbul keinginan untuk menyetubuh wanita itu maka segera batang kon*k aku mengeras terus bagai diarah komander.

Wanita itu semakin mendekatkan wajahnya kearah aku dan terus mencium bibir aku dengan perlahan dan romantic sekali. Aku membalas ciuman penuh berahi itu sambil mulai memainkan lidah aku ke dalam mulut wanita itu. Ciuman kami kami makin hangat dan memberahikan. Tangan kiri aku mulai mencari tetak wanita itu dan tangan kananku meraba sekitar perutnya. Alangkah terkejutnya bila aku merasa perut wanita itu lain dari kebiasaan yakni, perut wanita itu terasa besar dan aku terus meraba ternayata wanita itu hamil. Berahi dan ghairah nafsu aku semakin menjadi bila aku tahu wanita itu hamil. Dari mengelus-elus perut tanganku mulai turun ke bawah mencari lembah keramat penuh nikmat wanita itu. Ternyata cip*p wanita itu terbungkus seluar dalam juga namun segera aku masukkan jari aku melalui sisi seluar dalam wanita itu untuk mencari alur nikmat cip*p wanita itu. Bila terjumpa alur panduan terasa memang tembam cipapnya. Terlalu indah rasanya bila jariku mula bermain di alur cip*p tembam wanita itu.

Sambil jemari aku leka bermain cip*p wanita itu terasa kon*k aku disedut dan dihisap dengan lembut. Nikmat sekali bila lidah wanita itu menjilat batang konekku yang dah keras dan sesekali hujung lidah wanita itu menjilat dan menguis-nguis lubang kencing dan air nikmat aku. Terasa begitu indahnya dunia bila dilakukan begitu, seakan terlalu nikmat apa yang aku rasa ketika itu.

Beberapa minit berkeadaan begitu akhirnya wanita itu bangun dan menanggalkan semua pakaiannya. Dia kini berbogel, pemandangan yang sungguh indah, perutnya yang membusung besar serta teteknya yang cukup besar membuatkan aku tidak tahan muntuk terus menikmati cip*p wanita itu.

Aku menarik tangan wanita itu untuk berada di atas badan aku dan wanita itu faham akan kehendak aku. Diapun naik ke atas tubuh aku dan menghalakan lubang cipapnya yang dah basah kearah batang konekku yang keras sekeras kerasnya. Mata aku terus tertumpu pada sekujur tubuh wanita itu yang kini betul-betul mencangkung diatas aku dan terasa batang konekku yang telah keras bak kayu belian bersentuhan dengan bibir cip*p wanita itu, nikmat sekali. Aku cuba melihat dengan betul-betul siapakah wanita yang begitu berani melakukan perbuatan yang amat aku sukai itu pada diri aku. Mata aku masih lagi kabur dan tidak dapat memerhati dengan jelas siapakah wanita itu.

Batang aku terasa terus masuk kedalam cip*p wanita itu dan terasa nikmat yang tidak terhingga bila sahaja batang konekku masuk penuh kedalam cip*p wanita itu. Terasa hangat dan licin sekali serta terasa sedikit kemutan pada batang aku. Aku seakan-akan dipukau menurut setiap kehendak wanita itu yang termampu aku lakukan ialah mengusap dan membelai perut wanita itu yang besar dan sesekali meramas teteknya yang agak besar. Kenikmatan yang aku nikmati itu berlanjutan dan gerakan naik turun wanita itu menyetubuhi aku kian deras dan rancak. Kedengaran juga keluhan nikmat dan berahi dari wanita itu yang kian kuat menandakan betapa bahagia dan nikmatnay wanita itu menyetubuhi aku. Aku juga mengeluh dan mendesah kenikmatan yang tiada taranya.

“Aaaaahhhhh sedapppp…uuummmmm….uuuuuuuhhhhh seeeddaaapppp…..” begitu sahaja suara nikmat dan desahan dari mulut wanita itu. Suara itu berulang dan berlanjutan. Aku semakin tidak tahan, gerakan naik turun wanita diatas aku semakin cepat. Bunyi batang kon*k aku dan lubang cip*p wanita itu semakin kuat berdecap. Bunyi batang konekku dan cip*p wanita itu yang berlaga serta desah nikmat dan berahi kami bersatu menjadikan irama persetubhan yang indah untuk didengar dan menjadikan kami semakin berahi dan bernafsu. Gerakan wanita itu kian kuat dan cepat dan sesaat kemudian wanita itu menjerit kenikmatan dengan agak kuat dan dalam samar kelihatan wanita itu mengejang sambil kedua belah tangannya menahan perutnya yang besar. Serentak dengan itu terasa batang kon*k aku seakan dikepit dengan agak kuat serta terasa kemutan yang kuat. Air nikmat berahi wanita itu terasa juga membasahi batang kon*k aku yang masih tercacak dalam cipapnya.

Gerakan wanita itu berhenti dan aku Cuma sekadar memerhati menikmati kemutan wanita itu meskipun aku belum sampai klimak lagi. Seketika kemudian wanita itu rebah disebelah aku sambil memeluk aku dengan mesra. Batang aku masih menegak keras belum kesampaian dan air benih aku masih belum bersedia untuk keluar. Wanita itu mengucup aku dengan mesra dan penuh kasih sayang.

“If….. bangunlah If… If…” suara wanita itu mengoncang badan aku sambil memanggil aku dengan manja. Aku cuba bangun tapi masih tak mampu dan pandangan aku masih kabur dan berpinar seperti tadi.

“If… kenapa ni… bangunlah If… bangun lah….” rayu suara itu lagi pada aku.

Aku berusaha untuk bangun dan terus berusaha sementara itu aku masih tertanya-tanya siapakah wanita itu yang begitu berahi menyetubuhi aku. Aku rasa ada sedikit lega tapi masih lagi terasa berat badan aku untuk sedar atau bangun. Dalam pada itu terasa jemari lembut mengock-ngocok batang aku dengan mesra menambahkan lagi ketegangan batangku yang sedikit mulai turun tahap kekerasannya.

Batang kon*k aku terus dimainkan dengan mesra oleh wanita itu dan sekali lagi saya rasa ada lidah pula yang menjilat serta menghisap batang aku, terasa nikmat semula membalut diri aku.

Aku cuba lagi bangun dan akhirnya aku mulai sedar terus mengosok mata agar penglihatan aku jelas, agar aku dapat memerhati siapakah wanita yang begitu berani melakukan perbuatan yang begitu nikmat itu pada aku.

“Sasha…!!! sayang apa ni!!!!!” aku terkejut yang melakukan itu semua rupanya Sasha.

Aku sedar sepenuhnya dan apa yang aku lalui tadi bukanlah satu mimpi tetapi kenyataan, realiti mimpi aku.

“Alaaa tadi I tengok pintu pagar tak berkunci, pintu rumah terbuka sedikit dan pintu bilik terbuka jadi I masuk teruslah dan nampak awak tengah tertidur jadi…..” kata-kata Sasha berhenti di situ.

“Jadi you rogol I lah ya…?” soal aku balik berjenaka.

“You yang tidur cuma pakai seluar dalam saja…. Jadi I terangsanglah. You ni…. I nak so… I….” sahut Sasha tersekat-sekat.

“I ingatkan I mimpi tadi…. Ok juga sedap dan nikmat sangat.. tapi I tak keluar lagi la sayang….” Pujuk aku lagi.

Tangan Sasha masih lagi mengocok-ngocok dan membelai mesra batang kon*k aku yang masih keras, sesekali kepala kon*k aku dijilat dengan penuh nafsu oleh Sasha.

“Sayang… I nak lagi la…. I nak keluarkan benih I dalam cip*p you lagi…” rayu aku sambil kedua belah tangan aku membelai dan memicit-micit kedua-dua belah tetak Sasha yang besar itu.
“Sayang duduk atas I lagi ok? I nak pegang perut dan tetek you time I main….” Aku berterus terang lantaran gelora nafsu aku dah sampai ke ubun-ubun rasanya.

Dengan perlahan Sasha bergerak dan membetul kedudukannya di atas tubuh aku sambil tangan kananya cuba mengarahkan batang kon*k aku yang sudah teramat keras menuju tepat ke lubang cipapnya yang sudah basah lecun.

Bila saja kepala konekku menyentuh bibir cip*p Sasha teras begitu nikmat sekali rasanya, kenikmatan itu bagaikan ketika pertama kali menikmati cip*p Sasha dulu.
“Uuuuhhhhhh sedapnya sayang….mmmmmmmm aaaaahhhhhhh” rengek aku penuh bernafsu.

Batang aku sedikit demi sedikit ditelan cip*p Sasha dan akhirnya terus sampai ke pangkal cip*p Sasha rasanya.

Kedua belah tanagn aku bermain dan mengusap-usap perut dan tetek Sasha bergilir-gilir, sambil tangan Sasha sesekali memegang perutnya yang membusung besar. Dengan gerakan yang perlahan Sasha memulakan tempo sambil sesekali aku menghenjut dan menekan batang konekku ke dalam cip*p Sasha. Dalam pada itu tangan aku juga sentiasa mengusi-nguis serta mengetel putting tetek Sasha sehinga nafsu ghairah Sasha membuak lagi dan dengan secara automatic Sasha mula mempercepatkan pergerakkan naik turun. Terasa kenikmatan yang aku rasa terus berpanjangan, betapa enaknya cip*p wanita hamil. Menghampiri 20 minit terasa kenikmatan yang aku nikmati bakal mengeluarkan benih nikmat yang tak terkira dan Sasha pun mulai tidak keruan.

“Sayang.. I dah nak keluar lagi ni… aahhhhh… mmmm sedaaaappppp…. Uuuhhhhhhh sayang cepat… aaaaaaaa……sedaaaappppp.. kuat lagi sayang…. Kuat lagiii aaa..uuuuuhhhhhh.” jerit Sasha kenikmatan penuh nafsu.

“Tahan kejap sayang kita keluar sama-sama ok… aaaaaaaa… uuuuuummmmm aaahh….uuuuuhhhh.” rayu aku turut menikmatan keidahan kemuncak persetubuhan kami.
Serentak dengan itu juga Sasha mengejangkan badannya sambil tangan kanannya memegang perutnya manakala tangan kirinya bertahan pada perut aku. Terasa kemutan yang kuat pada batang kon*k aku merasakan lahar panas air benih aku dah nak memancut keluar. Dengan satu tekanan yang agak kuat aku lajukan henjutan dari bawah dan dengan sekali tekanan sehingga terasa kepala kon*k aku berlaga dengan penghujung cip*p Sasha.

“Aaaaaahhhhhhhhh sedapppppp sayangggg….” Kataku serentak bila air benih aku memancut dengan banyak ke dalam cip*p Sasha. Sasha pun terus rebah disebelah aku, terkulai layu dan lemah. Batang aku yang keras bak kayu tadi kini mulai mengendur dan tercabut terus dari cip*p Sasha.

“Sayang thanks… sedap sangat cip*p you….” Kataku dengan nada lemah.

“Sayang you henjut kuatlah sakit.. nanti baby kita marah…..” jenaka Sasha dengan lemah.

“Opppsss sorry sayang… lain kali I slow sikit ok.” Balasku lagi.

“Sayang ni dah berapa bulan dah….?” Tambah aku lagi.

“Mmmmm dah 6 bulan lebih sayang…” balas Sasha lembut.

“So kita ada banyak masa lagi lah nak mmmmmm…… ni ya…?” kataku sambil jariku terus menerkam ke lubang cip*p Sasha yang penuh dengan air berahi kami berdua. Terus aku mainkan jari aku dalam lubang cip*p Sasha yang seakan-akan sentiasa menantikan batang aku menerjahnya meskipun sudah di kerjakan berkali-kali entah berapa puluh kali sudah aku kerjakan akupun tak tahu. Dan aku pasti lubang cip*p itu akan tetap menjadi milik dan akan aku nikmati selagi Sasha inginkan batang kon*k aku. Aku juga masih tak pasti samada aku jatuh cinta atau tidak pada Sasha, tetapi yang pasti Sasha masih menjadi isteri orang, isteri teman rapat aku sendiri.
Tamat.

No comments:

Post a Comment